Technix | Industriteknisk servicepartner

Vælger du at indgå et samarbejde med Technix er din virksomhed sikret kompetent rådgivning og professionelle kompetencer. Vi bestræber os på altid at holde os ajour med de sidste nye tiltag inden for sikkerhed, ny teknologi og opgradere med relevante kurser.
Som kunde hos os er du i gode hænder, anerkendte leverandører og et stort netværk af professionelle samarbejdspartnere er med til at sikre at kundespecifikke ønsker i stor grad opfyldes også ved større projekter.
Technix er en teknisk virksomhed stiftet i 2017 af tekniker og ejer Tommy Dahlberg Pedersen. Med 20 års erfaring og flere gode kunder i kartoteket, står vi klar til at være din fortrukne servicepartner.
Vi er beliggende i Silkeborg og kører i hele Danmark samt internatonalt efter behov. Vi er kun et opkald væk og vi tilbyder vores kunder 24 timers døgnservice, din sikkerhed for at produktionen køre videre og som mottoet lyder  “Keep lines in motion”  Det er netop det vi gør bedst.

 

Technix medarbejder

Tommy Dahlberg Pedersen

Technician and founder of Technix.

FIRMAETS FORCER

Stærk servicepartner

Vi forstår vigtigheden i stabilt produktionsflow og vores erfaring rækker langt. Vi servicere store som små fabrikker inden for både food, non food og pharmaceuticals. Vi har tværfagligt samarbejde med flere af de bedste i branchen og netop den force gør at vi kan dække dig ind på stort set alle punkter inden for industriteknik.

Industrirobotternes tekniker

En af vores store passioner er industrirobotter. Mange virksomheder som har fået implementeret en industrirobot i deres produktion, ved at den har en vigtig funktion. Vi vil gerne være med til at holde dem i topform og vi kører med 24 timers support som ekstra sikkerhed.

Fleksibilitet

Mange virksomheder kører produktion i døgndrift og her er det vigtigt at kunne komme hurtigt i gang igen. Hos os er fleksibiliteten i top og vi er klar til at få jer videre. Vi tilbyder support af din virksomhed 24 * 7 * 365.

Kundetilfredshed

Samarbejde og tillid er en vigtig agenda hos Technix. Vi forstår vigtigheden af jeres udstyr og kender til processerne. Vi sender hvert år en kundetilfredshedsundersøgelse ud som naturligvis er frivillig at besvare, det er blot et værktøj til at vi gør tingene endnu bedre.

Vi ser frem til et godt samarbejde.